Επαγγελματική ανάπτυξη και γέλιο
Ακούω, συζητώ, συνδιαλέγομαι και συναλλάσσομαι με πελάτες, συνεργάτες, φίλους, οικείους…
Παρατηρώ...
Ναι, το επαγγελματικό περιβάλλον είναι αβέβαιο, απειλητικό και μετέωρο.
Τα έχουμε ξαναπεί. Ξεκινάμε με τη σωστή ερώτηση, προσδιορίζουμε τους στόχους κ.λπ. (στο τέλος θα βρείτε links με οδηγίες και συμβουλές).
Αυτό όμως που αυτή τη στιγμή χρειάζεται να γίνει κατανοητό είναι ότι, όσο πιο δύσκολες είναι οι περιστάσεις γύρω μας, τόσο περισσότερο χρειάζεται να διεκδικούμε το γέλιο μας.
Σωστά διαβάσατε και επιμένω.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΜΑΣ
Γιατί ένας άνθρωπος που χάνει το γέλιο του, δεν μπορεί να βρει το κουράγιο να ανταπεξέλθει αποτελεσματικά και παραγωγικά στις απαιτήσεις της καθημερινότητας.
Όταν ένας άνθρωπος χάνει το γέλιο του:
- δεν χαλαρώνει
- δεν αδειάζει το μυαλό του
- δεν ξεκουράζεται
Μυαλό, σώμα και ψυχή χωρίς χαλάρωση, ξεκούραση και γέλιο δεν έχουν την ενέργεια, τη δύναμη και την ικανότητα να:
- διεκπεραιώσουν
- βρουν λύσεις
- δημιουργήσουν
- διεκδικήσουν
- ξεχωρίσουν το σωστό από το λάθος
- ελπίζουν
- οραματίζονται
- πράττουν
- και φυσικά να παράγουν αποτέλεσμα
Τελικά ο άνθρωπος σε αυτή την κατάσταση χάνει την όρεξη του για την ίδια τη ζωή.
Αλήθεια, θα ήθελες να συνεργαστείς/αγοράσεις/προσλάβεις/ κάποιον που δυσκολεύεται να χαμογελάσει, που έχει χάσει τη ζωντάνια του, που δεν έχει όρεξη για ζωή; Θα επέλεγες να συναναστρέφεσαι μαζί του καθημερινά;
Γιατί αν κάποιος δεν έχει όρεξη για ζωή, από που θα αντλήσει δύναμη να διεκδικήσει την επιβίωση και πολύ περισσότερο την επαγγελματική του εξέλιξη και ανάπτυξη;
Και πως απαιτείς από τον εαυτό σου να αντέξει επαγγελματικά και να ανταπεξέλθει στις αυξημένες καθημερινές απαιτήσεις, ενώ του στερείς την ελάχιστη ανταπόδοση για τις προσπάθειες που καταβάλει;
Επιμένω λοιπόν ότι αυτή είναι η πλέον σοβαρή επαγγελματική συμβουλή που μπορώ να δώσω
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΜΑΣ
Γιατί όπως έλεγε και ο κύριος Slava Polunin, σε συνέντευξή του (δες εδώ):
Ποτέ από μόνη της μία κρίση δεν κατέστρεψε έναν πολιτισμό, δεν απαξίωσε μία κοινωνία, δεν εξαφάνισε μία χώρα. Μόνο όταν οι ίδιοι οι άνθρωποι επέτρεψαν, εκτός απ’ τα χρήματά τους, να τους κλέψουν και το χαμόγελο, την ελπίδα, μόνο τότε καταδικάζεται και το μέλλον τους.
Οι νέοι άνθρωποι, όλοι οι άνθρωποι, πρέπει να συντηρούν και να προστατεύουν τα όνειρά τους. Είναι μία οφειλή προς τον εαυτό τους.
Επίσης να προστατεύουν το αίσθημα του γέλιου, της χαράς, της ευτυχίας. Είναι μία οφειλή προς την ίδια τη ζωή.
Σχετικά κείμενα:
Επαγγελματική Επικοινωνία: Σεβασμός
Επαγγελματική Επικοινωνία: Καλωσόρισμα
Επαγγελματική Επικοινωνία: προετοιμασία
Επαγγελματική & Αποτελεσματική Επικοινωνία: “Θόρυβοι”
Επαγγελματική Επικοινωνία: αποδοχή
Επαγγελματική Επικοινωνία: Ακρόαση
Επαγγελματική Επικοινωνία: Ακρόαση, β’ μέρος
Επαγγελματική Επικοινωνία: Ακρόαση, γ’ μέρος
Επαγγελματική Επικοινωνία: Ακρόαση, δ’ μέρος
Δύστροπος συνεργάτης; «Φώτισε» τον θετικά
« Προηγούμενο: Κατηγορίες
Επόμενο: Ιστορίες επιτυχίας »
0 Σχολια