tagline

Wednesday, 01 December, 2010, Κατηγορία: Δημιουργώντας ευκαιρίες 0 Σχόλια

Επαγγελματική Επικοινωνία: Ακρόαση, β’ μέρος

Tο ν’ ακούμε κάνει τους άλλους να μιλάνε. Όμως τι είναι η "ακρόαση";

Ως ακρόαση θα μπορούσε να οριστεί η διαδικασία στην οποία ο προφορικός λόγος μετατρέπεται σε κάποιο νόημα στο μυαλό μας. Όμως είναι κάτι παραπάνω και πιο βαθύ.

Είναι η σχέση των νοημάτων των λέξεων με την ψυχολογική κατάσταση του πομπού.

Ακούω καλά σημαίνει διανοητική και συναισθηματική διαδικασία.

Όλοι μας όταν καταλάβουμε ότι δεν μας ακούνε νιώθουμε παραμελημένοι, κάποιες φορές ίσως και απόρριψη. Αποτέλεσμα; «Εκδικούμαστε» (χε, χε… όλα εδώ πληρώνονται) επιστρέφοντας αυτό που μας δίνουν: απορρίπτουμε όχι μόνο τα λεγόμενα του άλλου, αλλά και τον ίδιον.
Μόλις όμως κάποιος νιώσει ότι έχει ακουστεί, χωρίς να υποστεί κριτική για τα όσα είπε, τότε νιώθει όμορφα με τον εαυτό του αλλά και με εμάς. Είναι πρόθυμος πια να ακούσει αυτά που έχουμε να του πούμε.

Μοιραστείτε το άρθρο και εγγραφείτε στα RSS Feeds του Blog

Share RSS Feeds

« Προηγούμενο: Επαγγελματική Επικοινωνία: Ακρόαση

Επόμενο: Επαγγελματική Επικοινωνία: Ακρόαση, γ' μέρος »

0 Σχολια

Προσθεστε ενα σχολιο





Παρακαλώ απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση με ελληνικούς χαρακτήρες και τόνο*:
Ποιο είναι το επίθετο της Μάτας;

(Σας ζητάμε αυτή την απάντηση ώστε να αποφύγουμε τα spam σχόλια) Να θυμάσαι τα στοιχεία μου
Να ειδοποιούμαι για απαντήσεις

Οδηγιες αποστολης σχολιων

  • Τα πεδία με την ένδειξη * είναι υποχρεωτικά
  • Χρησιμοποιήστε ένα Gravatar
  • Το email σας δε δημοσιεύεται σε κάθε σχόλιο που κάνετε
  • Σχόλια εκτός θέματος ή με προσβλητικό περιεχόμενο διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση
  • Για να κάνετε 2ο σχόλιο, παρακαλώ περιμένετε 5'.
  • Επιτρεπόμενα HTML tags: a, blockquote, em, strong

Επιστροφή στην Αρχική σελίδα »
Επιστροφή στη σελίδα του Blog »

Social Media

Βρείτε μας και στα:

Design & Development: porcupine colors

.