Επαγγελματική Επικοινωνία: Ακρόαση, β’ μέρος
Tο ν’ ακούμε κάνει τους άλλους να μιλάνε. Όμως τι είναι η "ακρόαση";
Ως ακρόαση θα μπορούσε να οριστεί η διαδικασία στην οποία ο προφορικός λόγος μετατρέπεται σε κάποιο νόημα στο μυαλό μας. Όμως είναι κάτι παραπάνω και πιο βαθύ.
Είναι η σχέση των νοημάτων των λέξεων με την ψυχολογική κατάσταση του πομπού.
Ακούω καλά σημαίνει διανοητική και συναισθηματική διαδικασία.
Όλοι μας όταν καταλάβουμε ότι δεν μας ακούνε νιώθουμε παραμελημένοι, κάποιες φορές ίσως και απόρριψη. Αποτέλεσμα; «Εκδικούμαστε» (χε, χε… όλα εδώ πληρώνονται) επιστρέφοντας αυτό που μας δίνουν: απορρίπτουμε όχι μόνο τα λεγόμενα του άλλου, αλλά και τον ίδιον.
Μόλις όμως κάποιος νιώσει ότι έχει ακουστεί, χωρίς να υποστεί κριτική για τα όσα είπε, τότε νιώθει όμορφα με τον εαυτό του αλλά και με εμάς. Είναι πρόθυμος πια να ακούσει αυτά που έχουμε να του πούμε.
« Προηγούμενο: Επαγγελματική Επικοινωνία: Ακρόαση
Επόμενο: Επαγγελματική Επικοινωνία: Ακρόαση, γ' μέρος »
0 Σχολια