tagline

Ειπαν για εμας

Μας τιμούν απίστευτα όσα λένε όλοι αυτοί οι σημαντικοί και ιδιαίτεροι άνθρωποι. Τους ευχαριστούμε ακόμη μια φορά για τη συνεργασία. 

Αγαπητή Μάτα,

Σ' ευχαριστώ  μέσα από την καρδιά μου για τις 40 ώρες που αφιέρωσες στο σεμινάριο του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης. Είναι αλήθεια πως με σχεδόν 30 χρόνια εργασιακού βίου, δεν μπορούσα να φανταστώ πόσο θα άλλαζε ο τρόπος που βλέπω και οργανώνω πια την εργασία μου και φυσικά πόσο αυξήθηκε η αυτοπεποίθησή μου.

Μπαίνω τακτικά στο site και διαβάζω τα πολύ ενδιαφέροντα άρθρα που ανεβάζεις στο blog. Eίναι πολύ όμορφα, σαν τα κινέζικα κουλουράκια της τύχης. 

Είναι αναγκαίο το επόμενο σεμινάριο να αφορά στη διαχείριση του χρόνου. Εύχομαι να έχω και πάλι την τύχη να το παρακολουθήσω με εσένα εισηγήτρια.

Σε ευχαριστώ !!!!!

Εύα Μπαρή

Γ. ΚΑΡΡΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ

 

Μετά από 15 χρόνια εργασίας στην Θεσσαλονίκη και 10 χρόνια ως αναλυτής – προγραμματιστής στην ίδια εταιρία ανάπτυξης software, ήξερα ότι είχε έρθει ο καιρός να κάνω το επόμενο επαγγελματικό μου βήμα. Οι προοπτικές που υπήρχαν θεωρητικά ήταν καλές, αλλά θα τα κατάφερνα; Και με ποιον τρόπο; 

Ψάχνοντας στο internet μεθόδους και tips που θα με βοηθούσαν να χειριστώ την κατάσταση, έπεσα πάνω στο site της Μάτας. Το slogan της «δημιούργησε τη δική σου ευκαιρία» ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόμουν. Κάποιον να με συμβουλεύσει πως θα πετύχω αυτό που ήθελα.

Επικοινώνησα μαζί της και τα αποτέλεσμα ήταν καλύτερα από τις προσδοκίες μου.

Η Μάτα με οδήγησε:

• Να δω σφαιρικά την επαγγελματική μου πορεία, να την αποτιμήσω αντικειμενικά και να αποκτήσω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση

•  Να ξεκαθαρίσω τα δυνατά μου σημεία ως αναλυτής - προγραμματιστής, τα συνολικά μου προσόντα ως επαγγελματίας, αλλά και το τι είναι σημαντικό για εμένα στις συνεργασίες μου

• Να καταλάβω ποια προσόντα -εκτός της γνώσης του αντικειμένου- θεωρούνται σημαντικά στην αγορά εργασίας και πώς να τα προβάλλω

• Με μάθω να επικοινωνώ με τους άλλους με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα ώστε να κερδίζω τις εντυπώσεις

• Να κατανοήσω ότι ακόμα και όσα θεωρούσα «αδυναμίες» σε επαγγελματικό επίπεδο, με τον κατάλληλο χειρισμό μπορούν να λειτουργήσουν ως συγκριτικά πλεονεκτήματα.

Τελικά η Μάτα με τις τεχνικές της με βοήθησε να δω καθαρά την κατάσταση και την χειριστώ έτσι ώστε ο νέος χρόνος (2012) να με βρει εκεί που ήθελα. Ζω πια στη Βιέννη και εργάζομαι ως Senior Integration Engineer, στην εταιρία Algorithmics (an IBM Company).

Dusko Arsic
Senior Integration Engineer
Algorithmics (an IMB Company)
Financial Risk Management Software

Τη Μάτα Ρόζη την γνώρισα μέσα από το «συμβόλαιο επικοινωνίας», μέσα από την «ενεργητική ακρόαση», μέσα από τις προσπάθειες της να μεταλαμπαδεύσει στα πλαίσια σεμιναρίων για ενηλίκους την «τέχνη της πειθούς»...την «αποτελεσματική πώληση».

Άκουσα και έμαθα πως ο καλύτερος τρόπος να συναλλαχθείς είναι όχι με το να μιμείσαι τους άλλους ή να εμπιστεύεσαι τυφλά μόνο την εμπειρία σου, αλλά με το να σκέφτεσαι εξατομικευμένα σε κάθε περίπτωση και να ενεργείς αποτελεσματικά.

Θα μπορούσα να παραθέσω πάρα πολλές ακόμα γνώσεις που μου μετέδωσε, ωστόσο η Μάτα Ρόζη μου έχει αποτυπωθεί μέσα μου σαν η πιο δυναμική αγωνίστρια, που δεν φοβάται να χαρίσει απλόχερα τις γνώσεις, τις εμπειρίες, τις δεξιότητες της σε όλους γύρω της και να τους βοηθήσει να κατακτήσουν κομμάτι της αυτογνωσίας τους!!! Σε όλα της γενναιόδωρη!!! 

Σε ευχαριστώ πολύ Μάτα μου.

Μπακιρτζή Σοφία
Βιοχημικός,
Εκγύμναση υποψηφίων για εξετάσεις
Αλεξάνδρεια, Ν. Ημαθίας

Σε κάθε σύγχρονη εταιρία η επιμόρφωση του προσωπικού όλων των βαθμίδων της ιεραρχίας της είναι μία αέναη και άκρως απαραίτητη διαδικασία. Ζητούμενο είναι η ατομική βελτίωση μέσω της ανάπτυξης των δεξιοτήτων του κάθε εργαζόμενου, με στόχο την βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων της ίδιας της Εταιρίας.

Η αποτελεσματική επικοινωνία και η σωστή και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών είναι συνυφασμένη με την επιτυχία οποιασδήποτε εταιρίας. Τα συναισθήματα των πελατών της συνδέονται άμεσα, με την εμπειρία που θα έχουν κατά τις επαφές τους με το προσωπικό μιας Εταιρίας.

Η ποιοτική εξυπηρέτηση μεταφράζεται σε πιστούς και μόνιμους πελάτες. Είναι μια διαδικασία που περιλαμβάνει την οικοδόμηση σχέσης με τον πελάτη, την ολοκλήρωση των συναλλαγών, και την ικανοποίηση πολλών άλλων αναγκών των πελατών.

Αυτά ήταν όσα επιδιώκαμε ως Ιατρικό Διαβαλκανικό Κέντρο να επιτευχθούν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου «Επικοινωνία και ποιοτική εξυπηρέτηση».

Το αποτέλεσμα ήταν οι εργαζόμενοι να εφοδιαστούν με την κατάλληλη πληροφόρηση, εξουσιοδότηση και ικανότητα να εξυπηρετούν τους πελάτες, όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά.

Μετά την ολοκλήρωση των σεμιναρίων, που αξιολογήθηκαν κατά γενική ομολογία με “Άριστα”, υπήρξε σαφής βελτίωση της συμπεριφοράς και της απόδοσης των εργαζομένων. Το νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό, υιοθετώντας τις πρακτικές του σεμιναρίου, σίγουρα συνειδητοποίησαν, αφενός, την “εσωτερική ατομική αλλαγή” -για την καθημερινή ζωή τους σε όλες τις εκφάνσεις,- και αφετέρου την “ομαδική”, για την βελτιστοποίηση του αποτελέσματος της Εταιρίας.

Η Μάτα η Ρόζη ως εισηγήτρια, διαθέτει ισχυρά χαρακτηριστικά κινητοποίησης των συμμετεχόντων, πολύ καλή επικοινωνία, ευρύτητα γνώσεων και άριστη μεταδοτικότητα.
Ξεχωρίζει δε, σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω, για την εξατομίκευση της κάλυψης των ατομικών αναγκών κάθε συμμετέχοντα, με σκοπό την ομαδικότερη και αποτελεσματικότερη καθημερινή λειτουργία.

Ηλίας Κουσουνάδης
Διευθυντής Ανθρωπίνων Πόρων
Ιατρικό Διαβαλκανικό Κέντρο

Αγαπητή Μάτα,

Οι λόγοι οι οποίοι με ώθησαν να παρακολουθήσω το σεμινάριο «Βασικές Επικοινωνιακές Δεξιότητες» ήταν επαγγελματικοί και προσωπικοί. Σε επαγγελματικό επίπεδο με ενδιέφερε να βελτιώσω τον τρόπο επικοινωνίας μου με τους συναδέλφους μου προκειμένου να συνδιαλλασσόμαστε με αμεσότητα και καθαρότητα, ενώ σε προσωπικό, να διαπιστώσω τί μπορεί να κάνω εγώ λάθος και τί θα μπορούσα να βελτιώσω στον εαυτό μου, προκειμένου να επικοινωνώ καλύτερα με τους γύρω μου. Για τους ίδιους ακριβώς λόγους αποφάσισα να αυτοβελτιωθώ ακόμη περισσότερο παρακολουθώντας και το σεμινάριο «Προχωρημένες Επικοινωνιακές Δεξιότητες».

Από τον εκπαιδευτή περίμενα έγκυρη γνώση, σαφήνεια, μεταδοτικότητα, προθυμία και δέσμευση στη μετάδοση πληροφοριών, καλή διάθεση και όρεξη για δουλειά, χρήση πλούσιου οπτικοακουστικού υλικού, δομημένο και καλά οργανωμένο περιεχόμενο σεμιναρίου, συγκροτημένες και τεκμηριωμένες απόψεις, ευχάριστη διάθεση.
Από την εκπαίδευση εστίασα στην αυτοβελτίωση μου μέσω της κατανόησης του τρόπου με τον οποίο διοχετεύεται μια πληροφορία, αναγνωρίζεται από το σύστημα αξιών του κάθε ατόμου και εν τέλει προσλαμβάνεται από το νοητικό- συναισθηματικό του κομμάτι, επεξεργάζεται με βάση τα προηγούμενα και εκδηλώνεται ανάλογα.

Σε πρακτικό επίπεδο το σεμινάριο «Βασικές Επικοινωνιακές Δεξιότητες» με ώθησε να σκεφτώ και να κατανοήσω καλύτερα την πολυπλοκότητα της μετάδοσης μιας πληροφορίας μεταξύ ατόμων με διαφορετικές αξίες, τρόπο σκέψης, συναισθήματα, προσδοκίες, στόχους, κίνητρα, κλπ. Λόγω της κατανόησης αυτής, το σεμινάριο με βοήθησε να γίνω πιο υπομονετική σε μια συζήτηση, «ανοιχτή» στους διαφορετικούς τρόπους που ο καθένας προσπαθεί να επικοινωνήσει, «υποψιασμένη» στα «έμμεσα και υπόγεια» μηνύματα που κάποιος μεταδίδει, πιο παρατηρητική στις μη λεκτικές μα εξίσου σημαντικότατες πληροφορίες του συνομιλητή.
Η συνειδητοποίηση όλων των παραπάνω είχε άμεσα αποτελέσματα, όχι μόνο μέσα στα πλαίσια του εργασιακού μου χώρου, αλλά και στο γενικότερο σύνολο της Ζωής μου, προσφέροντας μου την ευκαιρία να γίνω, όχι απλά ένας καλύτερος ομιλητής και ακροατής, αλλά κυρίως να βελτιωθώ ως άνθρωπος.

Δύο είναι οι βασικοί χαρακτηρισμοί που θα σου προσέδιδα ως επαγγελματία εισηγητή και σύμβουλο και αυτές είναι, επαγγελματίας άνθρωπος, θέλοντας να τονίσω την συνείδηση, υπευθυνότητα & ακεραιότητα σε αυτό που κάνεις και προσφέρεις (όπως ακριβώς και ένας σωστός επαγγελματίας), αλλά κυρίως τον τρόπο που το κάνεις, με αληθινή διάθεση για αυτό που διδάσκεις αλλά κυρίως αγάπη για τον άνθρωπο. Κάτι τόσο ποιοτικό και αξιόλογο θα κατάφερνε μοναχά κάποιος που, επειδή έχει στα αλήθεια βιώσει όλα όσα διδάσκει, πιστεύει πραγματικά σε αυτό που διδάσκει και έτσι εμπνέει χωρίς κόπο και τους υπόλοιπους να προσανατολιστούν στη σωστή κατεύθυνση. Κάποιος πραγματικά αυθεντικός, κατά τη δική μου άποψη, ένας αληθινός άνθρωπος!

Μάτα, θέλω να σε ευχαριστήσω και πάλι για το δημιουργικότατο διήμερο που είχα την τιμή να μοιραστώ μαζί σου.

Κρίμπαλη Άντζελα
Σύμβουλος Ψυχικής & Επαγγελματικής Υγείας
Στέλεχος ΟΤΕ, Γενική Δ/νση Ανθρώπινου Δυναμικού
Υποδιεύθυνση ΕΣ.Υ.Π.Π.
Tμήμα Υποστήριξης ΕΣ.Υ.Π.Π.
ΟΤΕ Α.Ε.

Η Μάτα μπορεί εύκολα να σε εντυπωσιάσει με το δυναμισμό της, την ευστροφία της και την δυνατότητά της να προσαρμόζεται σε νέα δεδομένα και στις αλλαγές. Πράγματα που γνώριζα και πριν ασχοληθώ με το σχεδιασμό του νέου της site. Απλώς, με αυτή την ευκαιρία είχα τη δυνατότητα να αντιληφθώ λίγο καλύτερα το χιούμορ της, που συνδυάζεται άψογα με τον επαγγελματισμό της, όσο κι αν ακούγεται παράδοξο. 

Όμως όλα αυτά δεν είναι τίποτα μπροστά στο πόσο καλός άνθρωπος είναι. Μπορείς να φτιάξεις πολλά ωραία sites, αλλά κανένα δεν έχει την αξία τού να συνεργάζεσαι με τίμιους, ωραίους ανθρώπους που έχουν καλή καρδιά. Αυτή είναι η Μάτα.

Γιάννης Κωνσταντακόπουλος
porcupine colors

Αποφάσισα να παρακολουθήσω το πρώτο μου σεμινάριο γιατί χρειαζόμουν να σπάσω τη ρουτίνα, αλλά και να κάνω και αλλαγές στην καθημερινότητά μου εργασιακή και προσωπική.

Το πρώτο σεμινάριο που παρακολούθησα με την Μάτα ήταν το «Βασικές αρχές επικοινωνίας και πωλήσεις». Ακολούθησαν «Προγραμματισμός και Πωλήσεις», «Προγραμματισμός και Στόχοι: το κλειδί της επιτυχίας» και «Διαχείριση Χρόνου».

Τα σεμινάρια αυτά λειτούργησαν για εμένα σαν κλειδί που ξεκλείδωσε μια σκουριασμένη βαρεία πόρτα. Με βοήθησαν να δω την καθημερινότητά μου με άλλη μάτι και γενικά τη ζωή μου διαφορετικά. Οι συζητήσεις με τη Μάτα λειτούργησαν σαν θεραπεία, ανοίγοντάς μου νέους ορίζοντες και δίνοντάς μου διαφορετικές προοπτικές.

Στην πράξη απόκτησα καινούργιες γνώσεις, και βγήκα από τη χειμέρια νάρκη μου. Χρησιμοποιώντας όσα έμαθα στα σεμινάρια μπόρεσα να κάνω την εργασία μου καλύτερη, ποσοτικά και ποιοτικά με αποτέλεσμα να βελτιωθεί όχι μόνο η καθημερινότητά μου αλλά και τα εισοδήματά μου.

Τώρα είμαι πολύ πιο αισιόδοξος άνθρωπος, οργανώνω και προγραμματίζω τα επόμενα βήματα μου και σχεδιάζω τη ζωή μου με πυξίδα τις επιθυμίες και τις δυνατότητές μου.

Μάτα, όταν σε σκέφτομαι και κάθε φορά που χρησιμοποιώ όσα έμαθα στα σεμινάρια μαζί σου, τρεις λέξεις μου έρχονται στο μυαλό για εσένα: έξυπνη, εργατική και διορατική. Όμως, αυτό που θα έλεγα ότι σε χαρακτηρίζει είναι η «ανθρωπιά». 

Σου εύχομαι πάντα να κοιτάς «μπροστά και προς τα πάνω».

Σνεζάνα Χρίστοβα
Ξενοδοχειακός υπάλληλος
Αλεξάνδρεια, Ημαθείας

Εργαζόμενη στην Κύπρο από το 2012 

Όταν ξεκίνησα την καριέρα μου ως Life Coach το 2008, χρειάστηκα την συμβουλή επαγγελματία ως προς την επαγγελματική μου ανάπτυξη.
Η Μάτα ήταν εκεί σοβαρός σύμβουλος στο να κάνω σωστά βήματα ως προς την επιλογή του λογότυπου μου, των διαφημιστικών μου φυλλαδίων και γενικά την παρουσίαση και το στήσιμο της επαγγελματικής μου εικόνας.
Αυτή την εικόνα κρατάω και μέχρι σήμερα, απόδειξη της σωστής συμβουλής της.
Η άποψή της είναι πάντα τεκμηριωμένη και με πολλή έρευνα και σκέψη σε σχέση με τα δρώμενα της αγοράς.
Η λέξη επαγγελματίας την χαρακτηρίζει απόλυτα.

Κατερίνα Ευστρατιάδου Dip. LC
Personal Life Coach

Το σεμινάριο «Βασικές Επικοινωνιακές Δεξιότητες» που παρακολούθησα με εισηγήτρια την κα Μάτα Ρόζη, μου επέτρεψε να γίνω καλύτερος ακροατής, να δομήσω αποτελεσματικότερα τις παρουσιάσεις μου. Επίσης να βελτιώσω την λεκτική αλλά και μη-λεκτική προσωπική μου επικοινωνία, με θεαματικά αποτελέσματα τόσο στην καθημερινή μου εργασία όσο και στην κοινωνική μου ζωή.

Συγκεκριμένες τεχνικές επικοινωνίας με βοήθησαν να συνεργαστώ αποδοτικότερα με συγκεκριμένους συναδέλφους μου, μετατρέποντας την αρχικά λιγότερο θετική γνώμη μου, σε απτά θετικά στοιχεία για τον καθένα.

Η κα Ρόζη είναι γνώστρια του αντικειμένου, αποτελεσματική εισηγήτρια με μεταδοτικότητα και θετική σκέψη. Γνωρίζει να κερδίζει τις εντυπώσεις.

Από το σεμινάριο αποκόμισα περισσότερα από όσα προσδοκούσα.

Μάτα, σ’ ευχαριστώ πολύ!

Παύλος Βούλγαρης
Υποδιεύθυνση Κανονισμών & Αρμοδιοτήτων
Δ/νση Οργάνωσης & Ποιότητας
ΟΤΕ Α.Ε.

Κατά καιρούς παρακολουθώ διάφορα σεμινάρια, όχι μόνο σε σχέση με την δουλειά μου αλλά και σεμινάρια που θα με κάνουν καλύτερο σαν άνθρωπο σε προσωπικό επίπεδο και κατ' επέκταση στην κοινωνία.
Επειδή μένω σε χωριό, οι δυνατότητες διεξαγωγής αλλά και παρακολούθησης σεμιναρίων είναι λίγες, έτσι παίρνω κάθε ευκαιρία που μου δίνεται.

Με την κυρία Μάτα Ρόζη, είχα την χαρά να παρακολουθήσω 2 σεμινάρια.

  • Βασικές αρχές επικοινωνίας και πωλήσεις
  • Πωλήσεις: Προσέγγιση Πελατών και Επίτευξη Πωλήσεων μέσω Ερωτήσεων

Σαν έννοιες οι λέξεις επικοινωνία, πωλήσεις, μπορεί να μου ήταν γνωστές αλλά κατά την διάρκεια του σεμιναρίου διαπίστωσα πόσα λίγα πράγματα στην ουσία ήξερα.

Πόσο με βοήθησαν όλα αυτά που έμαθα;
Νομίζω αρκετά-και στην επαγγελματική μου ανάπτυξη αλλά και γενικότερα στην ζωή μου. Πιο συγκεκριμένα:

  • συνειδητοποίησα ότι έπρεπε να αλλάξω κάποιες αντιλήψεις σχετικά με ανθρώπους και καταστάσεις
  • έμαθα να “ακούω” περισσότερο κι αυτό είχε σαν αποτέλεσμα οι άλλοι να μιλάνε περισσότερο
  • άρχισα να προσέχω περισσότερο την γλώσσα και στάση του σώματος
  • να κάνω πιο σωστό προγραμματισμό του χρόνου και των στόχων μου
  • και γενικότερα να θέλω να γίνω “καλύτερος” άνθρωπος

Όμως δεν αρκεί μόνο να έχει ενδιαφέρον το σεμινάριο ως προς το θέμα. Μεγάλη βαρύτητα-αν όχι την μεγαλύτερη- νομίζω πως την έχει ο εισηγητής. Και σε αυτό το κομμάτι θεωρώ την κυρία Ρόζη σωστή επαγγελματία.

Κατ' αρχάς σε κερδίζει με το χαμόγελό της και με την όλη εμφάνισή της. Και δεν αναφέρομαι μόνο στην εξωτερική της εμφάνιση.

Πλήρως οργανωμένη από άποψη υλικού και παρουσίασης.

Κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον καθ όλη την διάρκεια του μαθήματος και καταφέρνει να συμμετέχεις ενεργά και όχι απλώς να παρακολουθείς.

Και τέλος σου δίνει την αίσθηση και την βεβαιότητα ότι τελειώνοντας το σεμινάριο έχεις αποκομίσει μόνο οφέλη.

Υ.Γ. Χάρηκα ειλικρινά που σε γνώρισα και σε ευχαριστώ γι αυτά που μου έμαθες.

Παρασχοπούλου Αργυρούλα
Ζωγράφος και δασκάλα ζωγραφικής
Τρίκαλα Ν. Ημαθίας

Αποφάσισα να παρακολουθήσω το σεμινάριο «Βασικές Επικοινωνιακές Δεξιότητες» γιατί θεώρησα πως θα με βοηθούσε στην επικοινωνία τόσο σε επαγγελματικό όσο & σε προσωπικό επίπεδο.

Το ζητούμε μου ήταν αρχικά το να μπορείς να αντιμετωπίζεις τα πάντα ως ευκαιρίες/ δυνατότητες χωρίς άγχος. Η αρχή του 90- 10 σημαίνει για μένα πως θα πρέπει σε ό,τι μου προκύψει (το οποίο μπορεί να είναι ως συνθήκη ευμενές ή δυσμενές), να προσπαθώ να βγάλω το καλύτερο. Δεν υπάρχει άριστο timing παρά μόνο χρόνος διαθέσιμος για τον καθένα. Το καλύτερο είναι να ζεις την κάθε στιγμή & να έχεις κατά νου τι θέλεις να προκύψει, και να κινείσαι ανάλογα με το στόχο σου, σε όλα τα επίπεδα.

Σε πρακτικό επίπεδο το σεμινάριο το αντιλήφθηκα περισσότερο ως «άνοιγμα»’ σε νέα πράγματα & δυνατότητες. Είναι μια διαδικασία που προσπαθώ να στηρίζω καθημερινά.

Ως εισηγήτρια η κα Ρόζη πιστεύω ότι είναι όσο χρειάζεται εξωστρεφής & ανοικτή σε διάφορες οπτικές/ συμπεριφορές και ευέλικτη. Για εμένα όμως, το κυριότερο είναι ότι εισέπραξα πολλή θετική ενέργεια & ερχόμουν καθημερινά με πραγματική διάθεση να ακούσω & να μιλήσω –αυτό τα λέει όλα-.
Καλή συνέχεια

Με εκτίμηση
Βελλή Αγγελική
Τμήμα Παρακολούθησης Αιτημάτων Ευρυζωνικών Υπηρεσιών
Γενική Διεύθυνση Εγχωρίων Παρόχων
Διεύθυνση Εμπορικής Λειτουργίας
Υποδιεύθυνση Υποστήριξης
ΟΤΕ Α.Ε. 

Πριν λίγο καιρό αναγκάστηκα να αναζητήσω πληροφορίες για να επαναπροσδιορίσω τη θέση μου ως επαγγελματίας, σε μια αγορά που μοιάζει με κινούμενη άμμο.

Αυτό που χρειαζόμουν ήταν ενθάρρυνση, ανάλυση της εργασίας μου, όπως πραγματικά ήταν και όχι όπως ήθελα να την βλέπω, λύσεις και πρακτικές μεθόδους για την αντιμετώπιση της ρουτίνας μου. Γι’ αυτό αποφάσισα να παρακολουθήσω το σεμινάριο «Οργάνωση Πωλήσεων σε περίοδο Κρίσης». 

Η κα Ρόζη με κέρδισε από την πρώτη στιγμή και ενώ περίμενα να ακούσω άλλη μια θεωρητική εισήγηση, πολύ γρήγορα διαπίστωσα πως δεν θα χάσω το χρόνο μου. Οι συζητήσεις μας έλαβαν χώρα αφορώντας σε πραγματικό χρόνο και τόπο, και όχι σε μια ιδεατή αγορά και κοινωνία.

Μετά το σεμινάριο, σκεφτόμουν πιο ψύχραιμα, ξεκαθάρισα το μυαλό μου, έθεσα συγκεκριμένους στόχους, πήρα θάρρος να συνεχίσω. 

Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό για την γνωριμία μου με την κα Ρόζη. Είναι μια προσωπικότητα ευγενέστατη, ακομπλεξάριστη, με αυτοπεποίθηση και δυναμισμό. Γνωρίζει καλά το αντικείμενο και επιχειρηματολογεί «αλύπητα»! 

Ακόμα και μετά το σεμινάριο, χαίρομαι να λαμβάνω τα υπέροχα εβδομαδιαία newsletters της, τα οποία με ενδυναμώνουν να μένω πιστή στις δεσμεύσεις μου.

Σε ευχαριστώ Μάτα.

Ειρήνη Δαμουλά
Κατάστημα Οπτικών

Οι λόγοι που επέλεξα να παρακολουθήσω το σεμινάριο «Βασικές Επικοινωνιακές Δεξιότητες» ήταν για να μάθω κάποια πιο συγκεκριμένα πράγματα για την επικοινωνία, για να βελτιώσω την επικοινωνία μου όχι μόνο με τους συναδέλφους αλλά με τους συνανθρώπους μου γενικότερα. Συγκεκριμένα επιδίωκα: Αυτοβελτίωση και «επικοινωνιακό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα». 

Το ζητούμενο είναι η ανάλυση της επικοινωνίας, να καταλάβουμε τα μέρη της, την σχέση των μερών της, την αποτελεσματικότητα της. Αυτά μας μετέδωσε και εξήγησε η Μάτα ως εισηγήτρια του σεμιναρίου. 

Το σεμινάριο με βοήθησε και στην προσωπική αλλά και στην επαγγελματική ζωή μου. Στην εργασία μου με βοήθησε στην καλύτερη επικοινωνία και συνεργασία με τους συναδέλφους. Να ακούω καλύτερα αυτά που μου λένε, να αφιερώνω χρόνο για να ακούσω και να κατανοήσω καλύτερα, αλλά και να είμαι πιο συγκεκριμένη στις εκφράσεις που χρησιμοποιώ στην συνομιλία μου. 

Αυτά που χαρακτηρίζουν την Μάτα ως εισηγήτρια είναι, αυθεντικότητα, ακρίβεια, ενδιαφέρον και αγάπη για αυτό που κάνει. Και πείσμα, πείσμα, πείσμα!!

Ευμορφία Κωστή
ΓΔ Χρηματοοικονομικών Θεμάτων
Διεύθυνση Κοστολόγησης
Τμήμα Κοστολόγησης Παρεχόμενων Υπηρεσιών Χονδρικής
ΟΤΕ Α.Ε. 

Αγαπητή Μάτα

Ακράδαντα πιστεύω ότι η καλή επικοινωνία και η ψυχολογία του ανθρώπου είναι το Α και το Ω, είτε είσαι ελεύθερος επαγγελματίας, είτε είσαι υπάλληλος. 

Το ζητούμενο σε όλα τα σεμινάρια που παρακολουθώ είναι κυρίως ο εμπλουτισμός γνώσεων και το άνοιγμα της οπτικής γωνίας που αντιμετωπίζω τις καταστάσεις. Η εποχή μας τρέχει με 1.000, άρα πρέπει να παρακολουθούμε τις εξελίξεις και όσο γίνεται να τις διαμορφώνουμε. Προσωπικά μέσα από σεμινάρια έχω αναπτύξει φιλίες ιδιαίτερα με άτομα που κινούνται στον χώρο του αυτοκινήτου.

Το σεμινάριο «Επικοινωνία – Πωλήσεις – Μάρκετινγκ» με βοήθησε να αντιμετωπίσω με τρόπους ευέλικτους και τον πιο απαιτητικό πελάτη, και μέσα από παραδείγματα βοηθήθηκα να καταλάβω κάποιες λανθασμένες ενέργειες και πρακτικές από τη μεριά μου. 

Μάτα, είσαι γνώστης του αντικειμένου, άτομο αισιόδοξο και εμένα τουλάχιστον μου μετέδιδες θετική ενέργεια. Τα δε εβδομαδιαία σου newsletter με βοηθάνε να εστιάζω στο στόχο μου, μου υπενθυμίζουν όσα είπαμε, μου δίνουν γνώση και δύναμη.

Ελπίζω να βρεθούμε κάποια στιγμή και από κοντά.

Ελένη Τσαλικίδου
Φανοβαφείο Τσαλικίδη

Γεια σου Μάτα

πράγματι το σεμινάριο «Βασικές Δεξιότητες Επικοινωνίας» με βοήθησε πολύ!
Έμαθα πολλά από τις εμπειρίες του καθενός καθώς επίσης έμαθα να μοιράζομαι απόψεις και ιδέες.
Έγινα πιο ψύχραιμος και λιγότερο απόλυτος.

Νικόλαος Φλανγκίνης
ΟΤΕ Α.Ε.

Ειπαν για εμας

Σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τις 40 ώρες που αφιέρωσες στο σεμινάριο του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης. Είναι αλήθεια πως με σχεδόν 30 χρόνια εργασιακού βίου, δεν μπορούσα να φανταστώ πόσο θα άλλαζε ο τρόπος που βλέπω και οργανώνω πια την εργασία μου και φυσικά πόσο αυξήθηκε η αυτοπεποίθησή μου.
Μπαίνω τακτικά στο site και διαβάζω τα πολύ ενδιαφέροντα άρθρα που ανεβάζεις στο blog. Είναι πολύ όμορφα, σαν τα κινέζικα κουλουράκια της τύχης.
Είναι αναγκαίο το επόμενο σεμινάριο να αφορά στη διαχείριση του χρόνου. Εύχομαι να έχω και πάλι την τύχη να το παρακολουθήσω με εσένα εισηγήτρια.
Σε ευχαριστώ !!!!!

Εύα Μπαρή
Γ. ΚΑΡΡΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ

Δείτε όλα τα testimonials →

Social Media

Βρείτε μας και στα:

Design & Development: porcupine colors

.