tagline

Tuesday, 23 November, 2010, Κατηγορία: Δημιουργώντας ευκαιρίες 0 Σχόλια

Επαγγελματική Επικοινωνία: Ακρόαση

«Το να μιλάς είναι ανάγκη. Το ν’ ακούς όμως είναι τέχνη» είχε πει ο Goethe. Και όπως κάθε τέχνη μπορούμε να τη μάθουμε...

Αποτελεσματική επικοινωνία σημαίνει πρωτίστως καλή ακρόαση. Είναι το χαρακτηριστικό που διακρίνει τους ανθρώπους που χαρακτηρίζουμε με θαυμασμό «Επαγγελματίες».
Πως γινόμαστε κακοί ακροατές;
• Διακόπτουμε αυτόν που μιλάει.
• Αλλάζουμε θέμα συζήτησης.
• Σκεφτόμαστε άλλα (τι θα κάνουμε μετά, τι θα απαντήσουμε, κρίνουμε τα λόγια του άλλου κ.λπ.).
• Αντιδράμε συναισθηματικά σε ότι ακούμε.
• Ολοκληρώνουμε τις φράσεις του άλλου.

Τι κερδίζουμε όταν ακούμε;
• Δείχνουμε σεβασμό & ενδιαφέρον στον άλλον.
• Κατανοούμε ποιον έχουμε απέναντί μας.
• Εξοικονομούμε χρόνο.
• Αποκτάμε τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε, για να επιτύχουμε το στόχο μας.
• Παρατηρούμε τυχόν ανακολουθίες ανάμεσα στη γλώσσα του σώματος & το λόγο του.

«Το να μιλάς είναι ανάγκη. Το ν’ ακούς όμως είναι τέχνη» είχε πει ο Goethe.
Και όπως κάθε τέχνη μπορούμε να τη μάθουμε

Μοιραστείτε το άρθρο και εγγραφείτε στα RSS Feeds του Blog

Share RSS Feeds

« Προηγούμενο: Επαγγελματική Επικοινωνία: αποδοχή

Επόμενο: Επαγγελματική Επικοινωνία: Ακρόαση, β' μέρος »

0 Σχολια

Προσθεστε ενα σχολιο





Παρακαλώ απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση με ελληνικούς χαρακτήρες και τόνο*:
Ποιο είναι το επίθετο της Μάτας;

(Σας ζητάμε αυτή την απάντηση ώστε να αποφύγουμε τα spam σχόλια) Να θυμάσαι τα στοιχεία μου
Να ειδοποιούμαι για απαντήσεις

Οδηγιες αποστολης σχολιων

  • Τα πεδία με την ένδειξη * είναι υποχρεωτικά
  • Χρησιμοποιήστε ένα Gravatar
  • Το email σας δε δημοσιεύεται σε κάθε σχόλιο που κάνετε
  • Σχόλια εκτός θέματος ή με προσβλητικό περιεχόμενο διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση
  • Για να κάνετε 2ο σχόλιο, παρακαλώ περιμένετε 5'.
  • Επιτρεπόμενα HTML tags: a, blockquote, em, strong

Επιστροφή στην Αρχική σελίδα »
Επιστροφή στη σελίδα του Blog »

Social Media

Βρείτε μας και στα:

Design & Development: porcupine colors

.