Επαγγελματική Επικοινωνία: Καλωσόρισμα
[...] θυμήσου ότι ένα αληθινό χαμόγελο και κατανόηση μπορεί πάντα να βελτιώσει την εξέλιξη μιας συνάντησης ή συνεργασίας.
Σκέφτηκες ποτέ ότι τα τέσσερα (4) πρώτα λεπτά της συνάντησης μπορεί να είναι ο καταλύτης για την επιτυχημένη έκβασης της;
Τι χρειάζεται να προσέξεις αυτά τα τέσσερα (4) πρώτα λεπτά της συνάντησης;
Καταρχήν, καλωσόρισε τον με ειλικρίνεια.
Κοίταξε τον άλλον στα μάτια και χαιρέτησέ τον χαμογελώντας αληθινά. Αν το επιβάλλουν οι καταστάσεις «δώσε» μία ζεστή χειραψία.
Υποδέξου τον άλλον με ευγένεια και εγκαρδιότητα.
Αφού κερδίσεις την πρώτη εντύπωση, δείξε το ενδιαφέρον σου για τον συνεργάτη, ακούγοντάς τον προσεκτικά και με σεβασμό.
Οι επαγγελματικές συναντήσεις είναι «δούναι και λαβείν» όχι απλό «πάρε –δώσε». Δώσε λοιπόν θετική διάθεση στο άνοιγμα κάθε σου συνάντησης.
Και θυμήσου ότι ένα αληθινό χαμόγελο και κατανόηση μπορεί πάντα να βελτιώσει την εξέλιξη μιας συνάντησης ή συνεργασίας.
« Προηγούμενο: Επαγγελματική Επικοινωνία: Σεβασμός
Επόμενο: Επαγγελματική Επικοινωνία: προετοιμασία »
0 Σχολια