tagline

Tuesday, 26 October, 2010, Κατηγορία: Δημιουργώντας ευκαιρίες 0 Σχόλια

Επαγγελματική Επικοινωνία: Καλωσόρισμα

[...] θυμήσου ότι ένα αληθινό χαμόγελο και κατανόηση μπορεί πάντα να βελτιώσει την εξέλιξη μιας συνάντησης ή συνεργασίας.

Σκέφτηκες ποτέ ότι τα τέσσερα (4) πρώτα λεπτά της συνάντησης μπορεί να είναι ο καταλύτης για την επιτυχημένη έκβασης της;
Τι χρειάζεται να προσέξεις αυτά τα τέσσερα (4) πρώτα λεπτά της συνάντησης; 

Καταρχήν, καλωσόρισε τον με ειλικρίνεια.
Κοίταξε τον άλλον στα μάτια και χαιρέτησέ τον χαμογελώντας αληθινά. Αν το επιβάλλουν οι καταστάσεις «δώσε» μία ζεστή χειραψία.
Υποδέξου τον άλλον με ευγένεια και εγκαρδιότητα.
Αφού κερδίσεις την πρώτη εντύπωση, δείξε το ενδιαφέρον σου για τον συνεργάτη, ακούγοντάς τον προσεκτικά και με σεβασμό.

Οι επαγγελματικές συναντήσεις είναι «δούναι και λαβείν» όχι απλό «πάρε –δώσε». Δώσε λοιπόν θετική διάθεση στο άνοιγμα κάθε σου συνάντησης. 
Και θυμήσου ότι ένα αληθινό χαμόγελο και κατανόηση μπορεί πάντα να βελτιώσει την εξέλιξη μιας συνάντησης ή συνεργασίας.
 

Μοιραστείτε το άρθρο και εγγραφείτε στα RSS Feeds του Blog

Share RSS Feeds

« Προηγούμενο: Επαγγελματική Επικοινωνία: Σεβασμός

Επόμενο: Επαγγελματική Επικοινωνία: προετοιμασία »

0 Σχολια

Προσθεστε ενα σχολιο





Παρακαλώ απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση με ελληνικούς χαρακτήρες και τόνο*:
Ποιο είναι το επίθετο της Μάτας;

(Σας ζητάμε αυτή την απάντηση ώστε να αποφύγουμε τα spam σχόλια) Να θυμάσαι τα στοιχεία μου
Να ειδοποιούμαι για απαντήσεις

Οδηγιες αποστολης σχολιων

  • Τα πεδία με την ένδειξη * είναι υποχρεωτικά
  • Χρησιμοποιήστε ένα Gravatar
  • Το email σας δε δημοσιεύεται σε κάθε σχόλιο που κάνετε
  • Σχόλια εκτός θέματος ή με προσβλητικό περιεχόμενο διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση
  • Για να κάνετε 2ο σχόλιο, παρακαλώ περιμένετε 5'.
  • Επιτρεπόμενα HTML tags: a, blockquote, em, strong

Επιστροφή στην Αρχική σελίδα »
Επιστροφή στη σελίδα του Blog »

Social Media

Βρείτε μας και στα:

Design & Development: porcupine colors

.