tagline

Friday, 13 July, 2012, Κατηγορία: Marketing What?Δημιουργώντας ευκαιρίες 0 Σχόλια

Στρατηγική και Άνθρωπος

Έχεις επαγγελματικό στόχο; Και ποια είναι η στρατηγική που σχεδιάζεις για να πετύχεις το στόχο που θέτεις; 

Όποιος και αν είναι ο επαγγελματικός σου στόχος, όποια στρατηγική και αν σχεδιάσεις, θυμήσου ότι απευθύνεσαι σε ανθρώπους.

  • Τους προσφέρεις κάτι που χρειάζονται;
  • Έχουν κάποιο όφελος από αυτό που τους προτείνεις/λες κλπ;
  • Ικανοποιείς κάποια από τις ανάγκες τους;

Προχώρα ακόμα και χωρίς στρατηγική. Όμως για να πετύχεις να έχεις πάντα στο μυαλό σου τον άνθρωπο και τις ανάγκες του. Αυτή είναι η πιο ισχυρή αρχή για κάθε αποτελεσματική  στρατηγική μάρκετινγκ και επαγγελματικής ανάπτυξης.

Αμελώντας αυτή την αρχή, μπορεί και να πετύχεις κάποια πράγματα. Μόνο που η επιτυχία σου αυτή θα είναι εφήμερη και σαθρή. 

Εφόσον θέλεις να βελτιώσεις τις πωλήσεις σου και να χαράξεις μια δυναμική στρατηγική μάρκετινγκ και ανάπτυξης να έχεις πάντα στο μυαλό σου τις ανθρώπινες ανάγκες.

Μοιραστείτε το άρθρο και εγγραφείτε στα RSS Feeds του Blog

Share RSS Feeds

« Προηγούμενο: Ιστορίες επιτυχίας

Επόμενο: Το χτες τελείωσε »

0 Σχολια

Προσθεστε ενα σχολιο





Παρακαλώ απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση με ελληνικούς χαρακτήρες και τόνο*:
Ποιο είναι το επίθετο της Μάτας;

(Σας ζητάμε αυτή την απάντηση ώστε να αποφύγουμε τα spam σχόλια) Να θυμάσαι τα στοιχεία μου
Να ειδοποιούμαι για απαντήσεις

Οδηγιες αποστολης σχολιων

  • Τα πεδία με την ένδειξη * είναι υποχρεωτικά
  • Χρησιμοποιήστε ένα Gravatar
  • Το email σας δε δημοσιεύεται σε κάθε σχόλιο που κάνετε
  • Σχόλια εκτός θέματος ή με προσβλητικό περιεχόμενο διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση
  • Για να κάνετε 2ο σχόλιο, παρακαλώ περιμένετε 5'.
  • Επιτρεπόμενα HTML tags: a, blockquote, em, strong

Επιστροφή στην Αρχική σελίδα »
Επιστροφή στη σελίδα του Blog »

Social Media

Βρείτε μας και στα:

Design & Development: porcupine colors

.