Τι είναι στοχευμένο marketing
Μαθαίνω από ενημερωτικό portal, ότι η Ελλάδα θα είναι εξωφυλλο στο περιοδικό TRAVELLER του National Geographic, στο τεύχος του Απριλίου 2017.
Μέρος του εξωφύλλου της προδημοσίευσης του περιοδικού
Αυτά είναι καλά νέα. Διαβάζω λοιπόν στο συνοδευτικό κείμενο, ότι το αφιέρωμα είναι αποτέλεσμα της πρόσκλησης που απηύθυναν στο δημοσιογράφο κατά τη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Λονδίνου World Travel Market 2016.
Με απλά λόγια αυτό είναι στην πράξη το στοχευμένο marketing:
- προσδιορίζεις ποιος είναι ο πυρήνας/η ουσία του προϊόντος/υπηρεσίας/εμπειρία που θέλεις να προωθήσεις
- ορίζεις τις κατηγορίες κοινού (target group) που αφορά το προϊόν/υπηρεσία
- επιλέγεις τρόπους προβολής
- επενδύεις ό,τι απαιτείται και
- υλοποιείς (δράση)
Περιμένεις το αποτέλεσμα και κάνεις διορθωτικές κινήσεις εφόσον χρειάζεται.
Με άλλα λόγια, ο "πελάτης" αγοράζει την ουσία του προϊόντος/υπηρεσίας που προσφέρεις. Αυτό είναι που κάνει τη διαφορά, είναι όσα φέρει/έχει ο πυρήνας του. Οπότε, μην δοκιμάσεις να "ξεγελάσεις" τον πελάτη προσπαθώντας να του πουλήσεις κάτι που δεν είναι/έχει το προϊόν/υπηρεσία που διαθέτεις. Θα το καταλάβει και θα χάσεις όχι μόνο τον πελάτη, αλλά και την αξιοπιστία σου.
Δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάποιο συνολικό πρόγραμμα που υλοποιείται. Εικάζω και εύχομαι πως ναι. Για τη συγκεκριμένη κίνηση όμως είναι εμφανές ότι πρόκειται για στοχευμένο marketing. Δηλαδή, μια πρόσκληση στον κατάλληλο άνθρωπο. Και μετά δείξε τον πυρήνα του προϊόντος - υπηρεσίας που έχεις.
Διαβάστε εδώ το άρθρο
Δείτε εδώ την προδημοσίευση μέρους του αφιερώματος στο περιοδικό TRAVELLER του National Geographic
Επικοινωνήστε για να προσδιορίσουμε τον πυρήνα των προϊόντων/υπηρεσίας σας και σχεδιάσουμε μαζί το πρόγραμμα marketing που σας ταιριάζει.
« Προηγούμενο: Τι κάνουν οι άλλοι;
Επόμενο: Τα παιδιά »
0 Σχολια