tagline

Friday, 15 March, 2013, Κατηγορία: Marketing What? 0 Σχόλια

Σχέδιο και υλοποίηση

Το σχέδιο είναι έτοιμο για την επόμενη κίνηση marketing. 

Δηλαδή έχεις: 

  • ξεκαθαρίσει τι ακριβώς θέλεις να πετύχεις
  • μελετήσει τους εναλλακτικούς τρόπους που μπορείς να χρησιμοποιήσεις
  • διερευνήσει τις παραμέτρους που μπορούν να το επηρεάσουν
  • καταλήξει στη βέλτιστη λύση
  • καταρτίσει τον προϋπολογισμό
  • ετοιμάσει το πρόγραμμα της υλοποίησης

Και τώρα είναι η ώρα της υλοποίησης. 

Ξεκινάς έχοντας στο μυαλό σου και στην καθημερινότητά σου μία λέξη:

Πειθαρχία

Για να δεις αποτελέσματα φροντίζεις να εργαστείς με πειθαρχία στην εφαρμογή του σχεδίου σου.

Φυσικά και κάνεις συχνούς ελέγχους και διορθωτικές κινήσεις όποτε κρίνεις ότι επιμέρους ενέργειες του σχεδίου σου χρειάζονται επανεξέταση, προκειμένου να επιτύχεις το στόχο σου.

Κατά τον  Μ. Μπλουμ 

Τα καλύτερα σχέδια θα μείνουν απλώς καλές προθέσεις, αν δεν μετατραπούν τάχιστα σε σκληρή καθημερινή δουλειά.

Μοιραστείτε το άρθρο και εγγραφείτε στα RSS Feeds του Blog

Share RSS Feeds

« Προηγούμενο: Η γλώσσα του σώματος

Επόμενο: Που τα βρίσκεις αυτά; »

0 Σχολια

Προσθεστε ενα σχολιο





Παρακαλώ απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση με ελληνικούς χαρακτήρες και τόνο*:
Ποιο είναι το επίθετο της Μάτας;

(Σας ζητάμε αυτή την απάντηση ώστε να αποφύγουμε τα spam σχόλια) Να θυμάσαι τα στοιχεία μου
Να ειδοποιούμαι για απαντήσεις

Οδηγιες αποστολης σχολιων

  • Τα πεδία με την ένδειξη * είναι υποχρεωτικά
  • Χρησιμοποιήστε ένα Gravatar
  • Το email σας δε δημοσιεύεται σε κάθε σχόλιο που κάνετε
  • Σχόλια εκτός θέματος ή με προσβλητικό περιεχόμενο διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση
  • Για να κάνετε 2ο σχόλιο, παρακαλώ περιμένετε 5'.
  • Επιτρεπόμενα HTML tags: a, blockquote, em, strong

Επιστροφή στην Αρχική σελίδα »
Επιστροφή στη σελίδα του Blog »

Social Media

Βρείτε μας και στα:

Design & Development: porcupine colors

.