Σχέδιο και υλοποίηση
Το σχέδιο είναι έτοιμο για την επόμενη κίνηση marketing.
Δηλαδή έχεις:
- ξεκαθαρίσει τι ακριβώς θέλεις να πετύχεις
- μελετήσει τους εναλλακτικούς τρόπους που μπορείς να χρησιμοποιήσεις
- διερευνήσει τις παραμέτρους που μπορούν να το επηρεάσουν
- καταλήξει στη βέλτιστη λύση
- καταρτίσει τον προϋπολογισμό
- ετοιμάσει το πρόγραμμα της υλοποίησης
Και τώρα είναι η ώρα της υλοποίησης.
Ξεκινάς έχοντας στο μυαλό σου και στην καθημερινότητά σου μία λέξη:
Πειθαρχία
Για να δεις αποτελέσματα φροντίζεις να εργαστείς με πειθαρχία στην εφαρμογή του σχεδίου σου.
Φυσικά και κάνεις συχνούς ελέγχους και διορθωτικές κινήσεις όποτε κρίνεις ότι επιμέρους ενέργειες του σχεδίου σου χρειάζονται επανεξέταση, προκειμένου να επιτύχεις το στόχο σου.
Κατά τον Μ. Μπλουμ
Τα καλύτερα σχέδια θα μείνουν απλώς καλές προθέσεις, αν δεν μετατραπούν τάχιστα σε σκληρή καθημερινή δουλειά.
« Προηγούμενο: Η γλώσσα του σώματος
Επόμενο: Που τα βρίσκεις αυτά; »
0 Σχολια