tagline

Thursday, 10 November, 2011, Κατηγορία: Δημιουργώντας ευκαιρίες 0 Σχόλια

Επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών

Ξεκινάει στις 15/11/2011 ο κύκλος σεμιναρίων "Επικοινωνία και εξυπυρέτηση πελατών" διάρκειας 153 ωρών.

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται στην εταιρία Αφοί Κοντζόγλου Δίκτυο Διανομών Α.Ε. στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού προγράμματος "Ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού" - (ΕΣΠΑ) 2007-2013, σε συνεργασία με το ΚΕΚ Κέντρο Παιδείας και Πολιτισμού.

Η εκπαίδευση του προσωπικού της εταιρίας Αφοί Κοντζόγλου Δίκτυο Διανομών Α.Ε. εναρμονίζεται πλήρως με τη στρατηγική ανάπτυξης της επιχείρησης και των πιστεύω της ότι "Η δύναμή μας είναι οι άνθρωποί μας"

Θεματολογία - διάρκεια - ημερονηνίες σεμιναρίων 

Εισαγωγή στην εξυπηρέτηση πελατών,  26 ώρες, 15/11- 8/12/2011
Δημόσιες Σχέσεις και Τεχνικές επικοινωνίας με τον πελάτη, 34 ώρες, 10/12/2011-24/1/2012
Συμπεριφορά των πελατών και αποτελεσματικότητα στην εξυπηρέτηση, 30 ώρες, 24/1-16/2/2012
Ηγεσία και εξυπηρέτηση του πελάτη, 40 ώρες, 21/2-24/3/201
Διαπραγμάτευση, 20 ώρες,24/3-10/4/2012
Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων, 3 ώρες, 10/04/2012

Μοιραστείτε το άρθρο και εγγραφείτε στα RSS Feeds του Blog

Share RSS Feeds

« Προηγούμενο: Η μετριότητα

Επόμενο: Οι λέξεις της εβδομάδας »

0 Σχολια

Προσθεστε ενα σχολιο





Παρακαλώ απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση με ελληνικούς χαρακτήρες και τόνο*:
Ποιο είναι το επίθετο της Μάτας;

(Σας ζητάμε αυτή την απάντηση ώστε να αποφύγουμε τα spam σχόλια) Να θυμάσαι τα στοιχεία μου
Να ειδοποιούμαι για απαντήσεις

Οδηγιες αποστολης σχολιων

  • Τα πεδία με την ένδειξη * είναι υποχρεωτικά
  • Χρησιμοποιήστε ένα Gravatar
  • Το email σας δε δημοσιεύεται σε κάθε σχόλιο που κάνετε
  • Σχόλια εκτός θέματος ή με προσβλητικό περιεχόμενο διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση
  • Για να κάνετε 2ο σχόλιο, παρακαλώ περιμένετε 5'.
  • Επιτρεπόμενα HTML tags: a, blockquote, em, strong

Επιστροφή στην Αρχική σελίδα »
Επιστροφή στη σελίδα του Blog »

Social Media

Βρείτε μας και στα:

Design & Development: porcupine colors

.