tagline

Monday, 11 July, 2011, Κατηγορία: Marketing What?Δημιουργώντας ευκαιρίες 0 Σχόλια

Περί φόβου συνέχεια...

Συνεχίζοντας τη συζήτηση περί φόβου μεταφέρω - αποδίδω το κείμενο διαμάντι του Seth Godin

Περιμενοντας το φοβο να υποχωρησει

Υπάρχουν δύο προβλήματα με αυτή τη στρατηγική:

Α. Όταν ο φόβος εξαφανιστεί, θα είναι πολύ αργά. Μέχρι τη στιγμή που δεν θα φοβάσαι πια να ξεκινήσεις/πεις/κάνεις αυτό που σχεδιάζεις, κάποιος άλλος θα το έχει ήδη κάνει, θα το έχει ήδη πει ή θα είναι άνευ σημασίας. Ο λόγος που φοβάσαι είναι επειδή υπάρχει "δραστικότητα", δηλαδή κάτι μπορεί να συμβεί. Είναι ακριβώς το σήμα που αναζητάς.

Β. Βεβαίως, ο φόβος σε βοηθά να κάνεις κάτι καλύτερο. Με λιγότερο φόβο, ενδεχομένως, κοιμάσαι καλύτερα, αλλά το να κοιμάσαι καλά δε σε οδηγεί πάντα στο καλύτερο αποτέλεσμα. Ο φόβος μπορεί να γίνει η πυξίδα σου, μπορεί να σε οδηγήσει στο σωστό μονοπάτι και πραγματικά να βελτιώσει την ποιότητα αυτού που κάνεις. 

Άκουσε το φόβο σου, αλλά μην υπακούς σε αυτόν.

Seth Godin

Μοιραστείτε το άρθρο και εγγραφείτε στα RSS Feeds του Blog

Share RSS Feeds

« Προηγούμενο: Στιγμές...

Επόμενο: Μία επιλογή »

0 Σχολια

Προσθεστε ενα σχολιο





Παρακαλώ απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση με ελληνικούς χαρακτήρες και τόνο*:
Ποιο είναι το επίθετο της Μάτας;

(Σας ζητάμε αυτή την απάντηση ώστε να αποφύγουμε τα spam σχόλια) Να θυμάσαι τα στοιχεία μου
Να ειδοποιούμαι για απαντήσεις

Οδηγιες αποστολης σχολιων

  • Τα πεδία με την ένδειξη * είναι υποχρεωτικά
  • Χρησιμοποιήστε ένα Gravatar
  • Το email σας δε δημοσιεύεται σε κάθε σχόλιο που κάνετε
  • Σχόλια εκτός θέματος ή με προσβλητικό περιεχόμενο διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση
  • Για να κάνετε 2ο σχόλιο, παρακαλώ περιμένετε 5'.
  • Επιτρεπόμενα HTML tags: a, blockquote, em, strong

Επιστροφή στην Αρχική σελίδα »
Επιστροφή στη σελίδα του Blog »

Social Media

Βρείτε μας και στα:

Design & Development: porcupine colors

.