Κατανόηση και αντίληψη
Αν ήμουν στη θέση σου, ξέρω τι θα έκανα.
Οι άνθρωποι του marketing δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους χωρίς να κατανοήσουν τι θέλει ο υποψήφιος πελάτης, για τι πράγμα μιλάει ή ενδιαφέρεται.
Και οι διευθυντές (και οι ηγέτες) είναι αναποτελεσματικοί όταν δεν είναι σε θέση να φανταστούν τη ζωή μέσα από τα μάτια κάποιου άλλου.
Το πρόβλημα είναι το εξής: αν ήσουν στην θέση μου, δεν θα ήμουν εγώ, θα ήμουν εσύ.
Μόλις φέρετε τις πεποιθήσεις, τις προσδοκίες και την κοσμοθεωρία σας στο τραπέζι, έχετε χάσει την ικανότητα να φανταστείτε τι θα έκανε κάποιος άλλος σε αυτή την κατάσταση. Το μόνο που κάνετε είναι να φαντάζεστε τι θα κάνατε.
Την επόμενη φορά, λοιπόν, που θα βρεθείτε σε αμηχανία με κάποιο συναδέλφο ή υποψήφιο πελάτη, εξετάστε σοβαρά μήπως η αντίδρασή του δεν σχετίζεται με την κατάσταση, αλλά με το ποιος παίρνει την απόφαση και τι συνεπάγεται αυτό.
« Προηγούμενο: Κρίμα(;)
Επόμενο: Αμφισβητείς την επιτυχία; »
0 Σχολια