Πελάτες και Μικρές Επιχειρήσεις
Σεμινάριο για στελέχη Μικρών Επιχειρήσεων οργάνωσε το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το ΚΕΚ Εκπαιδευτική Παρέμβαση Α.Ε.
Το σεμινάριο είχε τρεις θεματικές ενότητες:
- Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων
- Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών
- Διαχείριση Χρόνου
Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων παρουσιάστηκε και συζητήθηκε εκτεταμένα με τους συμμετέχοντες η σύγχρονη πελατοκεντρική αντίληψη. Αναλύθηκε για ποιους λόγους λειτουργεί προς όφελος της ίδιας της επιχειρήσεις, η προσέγγιση:
- «ό,τι είναι καλύτερο για τους πελάτες, (από)φέρει αυτό που είναι καλό για την επιχείρηση»
Η συγκεκριμένη πελατοκεντρική αντίληψη στο σημερινό επιχειρησιακό περιβάλλον βελτιώνει την απόδοση του τρόπου προσέγγισης των πελατών ( νέες πωλήσεις) και εξασφαλίζει τα βέλτιστα αποτελέσματα στην εξυπηρέτηση των Πελατών.
Στην ενότητα «Διαχείριση Χρόνου» συζητήσαμε τα βασικά σημεία για την αποτελεσματική διαχείρισή του. Συγκεκριμένα:
- Βασικές παραμέτρους στη διαχείρισης χρόνου
- Βασικά βήματα για το σχεδιασμό των στόχων και την υλοποίησή τους
- Η επιλογή των έξυπνων στόχων –SMART Goals
- Μήτρα (Matrix) Διοίκησης χρόνου και στόχων
Το σεμινάριο ήταν διάρκειας 32 ωρών, ξεκίνησε στις 17 Ιανουαρίου του 2017 και ολοκληρώθηκε στις 9 Φεβρουαρίου 2017. Εντάσσεται στον κύκλο επιδοτούμενων σεμιναρίων ΛΑΕΚ για την κατάρτιση των εργαζομένων των Μικρών Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) και συμμετείχαν 14 επιχειρήσεις με συνολικά 23 στελέχη – εργαζόμενους σε αυτές.
« Προηγούμενο: Επιλέγω
Επόμενο: Αναβολή και αδράνεια »
0 Σχολια