tagline

Tuesday, 12 May, 2015, Κατηγορία: Marketing What? 0 Σχόλια

Κατανόηση και αντίληψη

Αν ήμουν στη θέση σου, ξέρω τι θα έκανα.

 

Οι άνθρωποι του marketing δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους χωρίς να κατανοήσουν τι θέλει ο υποψήφιος πελάτης, για τι πράγμα μιλάει ή ενδιαφέρεται. 

Και οι διευθυντές (και οι ηγέτες) είναι αναποτελεσματικοί όταν δεν είναι σε θέση να φανταστούν τη ζωή μέσα από τα μάτια κάποιου άλλου. 

Το πρόβλημα είναι το εξής: αν ήσουν στην θέση μου, δεν θα ήμουν εγώ, θα ήμουν εσύ

Μόλις φέρετε τις πεποιθήσεις, τις προσδοκίες και την κοσμοθεωρία σας στο τραπέζι, έχετε χάσει την ικανότητα να φανταστείτε τι θα έκανε κάποιος άλλος σε αυτή την κατάσταση. Το μόνο που κάνετε είναι να φαντάζεστε τι θα κάνατε.

Την επόμενη φορά, λοιπόν, που θα βρεθείτε σε αμηχανία με κάποιο συναδέλφο ή υποψήφιο πελάτη, εξετάστε σοβαρά μήπως η αντίδρασή του δεν σχετίζεται με την κατάσταση, αλλά με το ποιος παίρνει την απόφαση και τι συνεπάγεται αυτό.

Μοιραστείτε το άρθρο και εγγραφείτε στα RSS Feeds του Blog

Share RSS Feeds

« Προηγούμενο: Κρίμα(;)

Επόμενο: Αμφισβητείς την επιτυχία; »

0 Σχολια

Προσθεστε ενα σχολιο





Παρακαλώ απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση με ελληνικούς χαρακτήρες και τόνο*:
Ποιο είναι το επίθετο της Μάτας;

(Σας ζητάμε αυτή την απάντηση ώστε να αποφύγουμε τα spam σχόλια) Να θυμάσαι τα στοιχεία μου
Να ειδοποιούμαι για απαντήσεις

Οδηγιες αποστολης σχολιων

  • Τα πεδία με την ένδειξη * είναι υποχρεωτικά
  • Χρησιμοποιήστε ένα Gravatar
  • Το email σας δε δημοσιεύεται σε κάθε σχόλιο που κάνετε
  • Σχόλια εκτός θέματος ή με προσβλητικό περιεχόμενο διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση
  • Για να κάνετε 2ο σχόλιο, παρακαλώ περιμένετε 5'.
  • Επιτρεπόμενα HTML tags: a, blockquote, em, strong

Επιστροφή στην Αρχική σελίδα »
Επιστροφή στη σελίδα του Blog »

Social Media

Βρείτε μας και στα:

Design & Development: porcupine colors

.