tagline

Monday, 23 March, 2015, Κατηγορία: Marketing What? 0 Σχόλια

Δεν νοιάζονται για εσένα

Οι εταιρείες δεν νοιάζονται για εσένα 

 

είναι ο τίτλος του post που ανέβασε το Σάββατο 21/3/2015 ο αγαπημένος μου Seth Godin.

Αναδεικνύει, κατά τη γνώμη μου, ένα παράδοξο των καιρών μας και του τρόπου που οι οργανισμοί επιδιώκουν να εξατομικεύσουν την "εμπειρία"  που βιώνουν οι πελάτες τους από τη χρήση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.

Προτείνω να διαβάσετε το πρωτότυπο εδώ.

Για όσους, δυσκολεύονται, έκανα μία προσπάθεια να το αποδώσω όσο καλύτερα μπορούσα.

Οι εταιρείες δεν νοιάζονται για εσένα.

Οι μάρκες δεν νοιάζονται για εσένα...

Ούτε τα ιδρύματα ενδιαφέρονται για εσένα.

Οι μόνοι που είναι σε θέση να σε φροντίσουν είναι οι άνθρωποι.

Το ερώτημα, λοιπόν, είναι: ο οργανισμός που ανήκει και οργανώνεται και διοικείται από ανθρώπους, θα επιτρέψει στους ανθρώπους που εργάζονται εκεί να σε νοιαστούν;

Σε γενικές γραμμές, η απάντηση είναι «όχι», επειδή η φροντίδα είναι απρόβλεπτη, είναι δύσκολο να διοικηθεί και να ρυθμιστεί και μερικές φορές, βραχυπρόθεσμα, είναι ακριβή.

Τι κρίμα.

Μοιραστείτε το άρθρο και εγγραφείτε στα RSS Feeds του Blog

Share RSS Feeds

« Προηγούμενο: Για τη Βουλίτσα

Επόμενο: Περπατώντας »

0 Σχολια

Προσθεστε ενα σχολιο





Παρακαλώ απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση με ελληνικούς χαρακτήρες και τόνο*:
Ποιο είναι το επίθετο της Μάτας;

(Σας ζητάμε αυτή την απάντηση ώστε να αποφύγουμε τα spam σχόλια) Να θυμάσαι τα στοιχεία μου
Να ειδοποιούμαι για απαντήσεις

Οδηγιες αποστολης σχολιων

  • Τα πεδία με την ένδειξη * είναι υποχρεωτικά
  • Χρησιμοποιήστε ένα Gravatar
  • Το email σας δε δημοσιεύεται σε κάθε σχόλιο που κάνετε
  • Σχόλια εκτός θέματος ή με προσβλητικό περιεχόμενο διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση
  • Για να κάνετε 2ο σχόλιο, παρακαλώ περιμένετε 5'.
  • Επιτρεπόμενα HTML tags: a, blockquote, em, strong

Επιστροφή στην Αρχική σελίδα »
Επιστροφή στη σελίδα του Blog »

Social Media

Βρείτε μας και στα:

Design & Development: porcupine colors

.