Ο πελάτης
θέλει...
τη φροντίδα σου.
Να τον προσέξεις.
Να τον καλοδεχτείς.
Να του χαμογελάσεις αληθινά.
Να τον ακούσεις προσεκτικά.
Να είσαι ουσιαστικά ευγενικός μαζί του.
Να του δώσεις σημασία.
Να ικανοποιήσεις τις ανάγκες του.
Να καταλάβει πόσο σημαντικός είναι για εσένα.
Να τον σεβαστείς.
Να είσαι έντιμος απέναντί του.
Να σε ενδιαφέρει το συμφέρον του.
Να είσαι αξιόπιστος.
Να τον «αξιώσεις».
Να τον νοιάζεσαι.
Να είσαι μαζί του, 100% παρών.
Να είσαι αφοσιωμένος στην εξυπηρέτησή του.
Να του εξοικονομήσεις χρόνο και χρήμα.
Και φυσικά να είσαι πρόθυμος να τον βοηθήσεις να κάνει μία καλή και συμφέρουσα αγορά.
Αυτές είναι οι προϋποθέσεις για να μπει στη διαδικασία να σκεφτεί και να αποφασίσει αν αυτό που προσφέρεις ικανοποιεί την ανάγκη/επιθυμία που έχει.
Δεν τον ενδιαφέρει αν θα κάνεις την πώληση ή όχι. Ούτε αν έχεις προβλήματα και ποια. Αυτά είναι θέματα που πρέπει να λύσεις εσύ. Και, φυσικά, όχι την ώρα που τον εξυπηρετείς.
Αν καταφέρεις να τον πείσεις ότι είναι πραγματικά σημαντικός για εσένα, ναι, θα αγοράσει από εσένα. Μπορεί όχι εκείνη τη στιγμή, αλλά θα επιστρέψει με την πρώτη ευκαιρία.
Επιπλέον, θα σου κάνει την καλύτερη και οικονομικότερη διαφήμιση που θα μπορούσες ποτέ να ονειρευτείς. Θα σε συστήνει σε άλλους πελάτες και θα σου τους στέλνει έτοιμους ήδη να αγοράσουν.
Απλά πράγματα.
Όσα θέλεις και εσύ κάθε φορά που πηγαίνεις ως πελάτης να αγοράσεις κάποιο προϊόν ή υπηρεσία.
« Προηγούμενο: Καθάρισε...
Επόμενο: Το μυστικό »
0 Σχολια