tagline

Monday, 25 November, 2013, Κατηγορία: Marketing What? 0 Σχόλια

Ποιος είσαι;

Τι έχεις κάνει;

Μπορώ να σε εμπιστευτώ;

Με φοβίζει αυτό που μου προτείνεις;

Αυτό θα λειτουργήσει για εμένα;

Ποιος λέει ότι είναι σημαντικό;

Γιατί είναι σημαντικό;

Τι θα σκεφτούν/πούνε οι δικοί μου (συνεργάτες, πελάτες κ.λπ.);

 

Αυτά αναρωτιούνται οι άνθρωποι όταν ακούνε μία νέα ιδέα, τη νέα σου πρόταση.

Όλες αυτές είναι παραλλαγές της ίδιας ερώτησης:

πως θα αισθανθώ αν συμφωνήσω με αυτό που μου προτείνεις;

 

Κυρίως αυτήν την ερώτηση πρέπει να ενδιαφερθεί να απαντήσει και να φροντίζει να διερευνά ο σύμβουλος του marketing αλλά και κάθε σύμβουλος όταν κάνει προτάσεις στους πελάτες του.

Τις περισσότερες φορές όμως, αυτά τα ερωτήματα θεωρούνται ανύπαρκτα ή «σκουπίδια» στη διαδικασία της συζήτησης.

Και αγνοούνται.

Κατά κανόνα, η συζήτηση επικεντρώνεται στις προδιαγραφές και το κόστος. Αυτά ενδιαφέρουν. Όχι πως νιώθει ο αποδέκτης της πρότασης.

Και έτσι «χάνεται» μία καλή συνεργασία.  Και ο πελάτης.

Μοιραστείτε το άρθρο και εγγραφείτε στα RSS Feeds του Blog

Share RSS Feeds

« Προηγούμενο: Ο ανοιχτός ορίζοντας

Επόμενο: Ορίζοντας χ 2 »

0 Σχολια

Προσθεστε ενα σχολιο





Παρακαλώ απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση με ελληνικούς χαρακτήρες και τόνο*:
Ποιο είναι το επίθετο της Μάτας;

(Σας ζητάμε αυτή την απάντηση ώστε να αποφύγουμε τα spam σχόλια) Να θυμάσαι τα στοιχεία μου
Να ειδοποιούμαι για απαντήσεις

Οδηγιες αποστολης σχολιων

  • Τα πεδία με την ένδειξη * είναι υποχρεωτικά
  • Χρησιμοποιήστε ένα Gravatar
  • Το email σας δε δημοσιεύεται σε κάθε σχόλιο που κάνετε
  • Σχόλια εκτός θέματος ή με προσβλητικό περιεχόμενο διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση
  • Για να κάνετε 2ο σχόλιο, παρακαλώ περιμένετε 5'.
  • Επιτρεπόμενα HTML tags: a, blockquote, em, strong

Επιστροφή στην Αρχική σελίδα »
Επιστροφή στη σελίδα του Blog »

Social Media

Βρείτε μας και στα:

Design & Development: porcupine colors

.