tagline

Monday, 12 November, 2012, Κατηγορία: Marketing What?Δημιουργώντας ευκαιρίες 0 Σχόλια

Χτίζοντας συνεργασίες

Στη θέση της λέξης «πελάτης» μπορεί να βρίσκεται η λέξη «συνεργάτης», «συνάδελφος», «προϊστάμενος», «υφιστάμενος».
Ο τρόπος είναι ίδιος.

  1. Τι, ποιο και γιατί είναι σημαντικό για τον πελάτη;
  2. Χρησιμοποιείς αυτές τις πληροφορίες για να συνεργαστείς μαζί του.
  3. Τι μπορεί να θέλει ο πελάτης; Αν δεν μπορείς να το εντοπίσεις, ρώτησε τον ίδιο. Απέφυγε τις υποθέσεις.
  4. Είναι ο πελάτης πρόθυμος και σε θέση να κάνει ό, τι χρειάζεται;
  5. Διαπραγματεύεσαι τα μικρά, απλά, εύκολα βήματα που ο πελάτης μπορεί και ξέρει πώς να κάνει.
  6. Στην πραγματικότητα ο πελάτης προχωράει σύμφωνα με το σχέδιο που έχει;
  7. Επανεξετάζετε και επαναξιολογείτε μαζί, ποιο είναι το επόμενο μικρό βήμα που χρειάζεται να κάνει. 
  8. Αυτό επαναλαμβάνεται μέχρι ο πελάτης να βρεθεί στο επίπεδο που για τους δικούς του λόγους είναι «πολύ καλύτερα».
  9. Όλα τα εύσημα για τις επιτυχίες πηγαίνουν στον πελάτη.

Το αποτέλεσμα είναι η οικοδόμηση αποδοτικής συνεργασίας.

Μοιραστείτε το άρθρο και εγγραφείτε στα RSS Feeds του Blog

Share RSS Feeds

« Προηγούμενο: Γοητεία V

Επόμενο: Οι δυνατότητές μας »

0 Σχολια

Προσθεστε ενα σχολιο





Παρακαλώ απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση με ελληνικούς χαρακτήρες και τόνο*:
Ποιο είναι το επίθετο της Μάτας;

(Σας ζητάμε αυτή την απάντηση ώστε να αποφύγουμε τα spam σχόλια) Να θυμάσαι τα στοιχεία μου
Να ειδοποιούμαι για απαντήσεις

Οδηγιες αποστολης σχολιων

  • Τα πεδία με την ένδειξη * είναι υποχρεωτικά
  • Χρησιμοποιήστε ένα Gravatar
  • Το email σας δε δημοσιεύεται σε κάθε σχόλιο που κάνετε
  • Σχόλια εκτός θέματος ή με προσβλητικό περιεχόμενο διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση
  • Για να κάνετε 2ο σχόλιο, παρακαλώ περιμένετε 5'.
  • Επιτρεπόμενα HTML tags: a, blockquote, em, strong

Επιστροφή στην Αρχική σελίδα »
Επιστροφή στη σελίδα του Blog »

Social Media

Βρείτε μας και στα:

Design & Development: porcupine colors

.