tagline

Tuesday, 09 October, 2012, Κατηγορία: Marketing What?Δημιουργώντας ευκαιρίες 0 Σχόλια

Καλύτερο από ό,τι ακούγεται

Ένας ενδιαφέρον τρόπος να σκέφτεσαι για το μάρκετινγκ είναι να θέτεις διαρκώς ερωτήματα. Για όλα.

Βασικό ερώτημα:

  • Είναι το προϊόν - υπηρεσία σας καλύτερη από ό,τι ακούγεται / φαίνεται, ή ακούγεται/φαίνεται καλύτερη από ό, τι είναι;

Κάτι που αξίζει και μαθαίνεται από στόμα σε στόμα, το αποκαλούμε ανακάλυψη.

Όταν το μαθαίνουμε με τη δεύτερη, είναι διαφημιστική εκστρατεία.

Σε κάθε περίπτωση, η ερώτηση παραμένει.

Ειναι το προιον σας καλυτερο απο ο, τι ακουγεται, ή ακουγεται καλυτερο απο ο,τι ειναι;

 

Πρώτη επιλογή είναι οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που είναι καλύτερα από ό,τι ακούγονται. Είναι μια ευχάριστη έκπληξη. Αυξανουν την ικανοποίηση.

Ακολουθούν σε προτίμηση, οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που είναι όπως ακριβώς ακούγονται. Όμως η ικανοποίηση περιορίζεται.

Όταν το προϊόν / υπηρεσία ακούγεται καλύτερα από ό,τι είναι, το αποτέλεσμα είναι σίγουρη δυσφήμιση. Και η διαφήμιση του, σπατάλη πόρων. 

Μοιραστείτε το άρθρο και εγγραφείτε στα RSS Feeds του Blog

Share RSS Feeds

« Προηγούμενο: Μερικές φορές..

Επόμενο: Η ανάπτυξη στην πράξη »

0 Σχολια

Προσθεστε ενα σχολιο





Παρακαλώ απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση με ελληνικούς χαρακτήρες και τόνο*:
Ποιο είναι το επίθετο της Μάτας;

(Σας ζητάμε αυτή την απάντηση ώστε να αποφύγουμε τα spam σχόλια) Να θυμάσαι τα στοιχεία μου
Να ειδοποιούμαι για απαντήσεις

Οδηγιες αποστολης σχολιων

  • Τα πεδία με την ένδειξη * είναι υποχρεωτικά
  • Χρησιμοποιήστε ένα Gravatar
  • Το email σας δε δημοσιεύεται σε κάθε σχόλιο που κάνετε
  • Σχόλια εκτός θέματος ή με προσβλητικό περιεχόμενο διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση
  • Για να κάνετε 2ο σχόλιο, παρακαλώ περιμένετε 5'.
  • Επιτρεπόμενα HTML tags: a, blockquote, em, strong

Επιστροφή στην Αρχική σελίδα »
Επιστροφή στη σελίδα του Blog »

Social Media

Βρείτε μας και στα:

Design & Development: porcupine colors

.