Καλύτερο από ό,τι ακούγεται
Ένας ενδιαφέρον τρόπος να σκέφτεσαι για το μάρκετινγκ είναι να θέτεις διαρκώς ερωτήματα. Για όλα.
Βασικό ερώτημα:
- Είναι το προϊόν - υπηρεσία σας καλύτερη από ό,τι ακούγεται / φαίνεται, ή ακούγεται/φαίνεται καλύτερη από ό, τι είναι;
Κάτι που αξίζει και μαθαίνεται από στόμα σε στόμα, το αποκαλούμε ανακάλυψη.
Όταν το μαθαίνουμε με τη δεύτερη, είναι διαφημιστική εκστρατεία.
Σε κάθε περίπτωση, η ερώτηση παραμένει.
Ειναι το προιον σας καλυτερο απο ο, τι ακουγεται, ή ακουγεται καλυτερο απο ο,τι ειναι;
Πρώτη επιλογή είναι οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που είναι καλύτερα από ό,τι ακούγονται. Είναι μια ευχάριστη έκπληξη. Αυξανουν την ικανοποίηση.
Ακολουθούν σε προτίμηση, οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που είναι όπως ακριβώς ακούγονται. Όμως η ικανοποίηση περιορίζεται.
Όταν το προϊόν / υπηρεσία ακούγεται καλύτερα από ό,τι είναι, το αποτέλεσμα είναι σίγουρη δυσφήμιση. Και η διαφήμιση του, σπατάλη πόρων.
« Προηγούμενο: Μερικές φορές..
Επόμενο: Η ανάπτυξη στην πράξη »
0 Σχολια